NEWSLETTER
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΜΕΝΟΥ
ΑΡΧΙΚΗ
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ
ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ
ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΞΕΝΑΓΗΣΗ
ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ
ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΑ
ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
ΤΜΗΜΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ
ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ, ΠΑΡΟΧΕΣ
ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΖΩΝΗ
ΟΜΑΔΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΣ ΓΥΜΝΑΣΤΗΣ
ΜΑΣΑΖ
ΣΑΟΥΝΑ
ΣΟΛΑΡΙΟΥΜ
ΠΡΟΪΟΝΤΑ
ΠΡΟΪΟΝΤΑ
ΠΑΚΕΤΑ
ΠΑΚΕΤΑ
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
VIDEO
VIDEO
ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΠΕΡΙΗΓΗΣΗ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕΛΟΥΣ





Ξεχάσατε τον κωδικό σας;
www.efiges.com
ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ
Τι θα σας εκανε να ξεκινησετε τωρα το γυμναστηριο;
 
 
   
 
ΣΑΟΥΝΑ (ΘΕΡΜΟΛΟΥΤΡΟ) - SAUNA




H Sauna

Ο όρος σάουνα (Sauna) ή θερμόλουτρo δηλώνει την διαδικασία της έκθεσης του σώματος σε υψηλή θερμοκρασία (μέχρι και 120 βαθμούς C) επί ένα χρονικό διάστημα της τάξης των 10'-15' και την ακόλουθη ψύξη του σώματος με την επαφή με ψυχρό νερό ή χιόνι. Επίσης δηλώνει τον θάλαμο μέσα στον οποίο επικρατεί η υψηλή θερμοκρασία και ο οποίος έχει ειδική κατασκευή, συνήθως από ξύλο κωνοφόρων ώστε να μην έχει μεγάλη περιεκτικότητα σε ρητίνη και από αυτό κατασκευάζονται τα τοιχώματα και οι πάγκοι επάνω στους οποίους κάθονται ή ξαπλώνουν οι φιλοξενούμενοι.
Η δράση της Σάουνα είναι πολλαπλά ευεργετική για το υγιές σώμα. Τα αιμοφόρα αγγεία διευρύνονται και η αυξημένη αιμάτωση διατηρεί τους ιστούς σε καλή κατάσταση και περιορίζει τους πληθυσμούς μικροοργανισμών, ώστε να γίνεται το σώμα πιο ανθεκτικό στις προσβολές απ' αυτούς. Επίσης λειτουργεί ευεργετικά και για το νευρικό σύστημα αλλά και για την κυκλοφορία, ενώ η εφίδρωση καθώς και πάρα πολλές άλλες διαδικασίες και λειτουργίες μέσα στο σώμα επιταχύνουν τον μεταβολισμό και καθαρίζουν τα όργανα και το δέρμα. Η ευεργετική δράση της Σάουνα ερευνάται ακόμη και πολλές πτυχές της δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί. Επιγραμματικά είναι αποδεκτό πως:

Τα οφέλη της Sauna

Βοηθά στην απώλεια των περιττών κιλών

Με την σάουνα, καις αρκετές θερμίδες και αυξάνεις τον ρυθμό του μεταβολισμού σου. Επιπλέον η σάουνα συστήνεται για την καταπολέμηση της κυτταρίτιδας και της χαλάρωσης.

Εκτός από το αδυνάτισμα και την αποτοξίνωση, υπάρχουν κι άλλοι λόγοι υγείας για να πεις ναι στην σάουνα. Εκτός από προσιτή πολυτέλεια η σάουνα σου προσφέρει πολλά περισσότερα..

Κάνει καλό στην καρδιά

Η συχνή σάουνα δεν κάνει κάποιον μόνο να ιδρώνει ξανά και ξανά, αλλά επίσης φαίνεται να μειώνει τον καρδιαγγειακό κίνδυνο (εγκεφαλικό και έμφραγμα), αλλά και γενικότερα τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου από οποιαδήποτε αιτία, σύμφωνα με μια νέα φινλανδική διαχρονική επιστημονική έρευνα. Όσο περισσότερη ώρα μάλιστα αντέχει κανείς να μείνει στη σάουνα, τόσο περισσότερο ωφελείται η υγεία του.

Οι ερευνητές, με επικεφαλής τον καρδιολόγο Γιάρι Λαουκάνεν του Πανεπιστημίου της Ανατολικής Φινλανδίας στο Κουόπιο έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο αμερικανικό ιατρικό περιοδικό JAMA Internal Medicine.

Η νέα μελέτη επιβεβαιώνει πορίσματα προηγούμενων ερευνών και δείχνει ότι όταν κάποιος κάνει τακτικά σάουνα, κινδυνεύει λιγότερο από θανατηφόρο έμφραγμα ή εγκεφαλικό, αλλά και από πρόωρο θάνατο εξαιτίας άλλης αιτίας.

Όσες περισσότερες φορές γίνεται η σάουνα, τόσο μικραίνει ο καρδιαγγειακός κίνδυνος.

Κάνει πέρα το κρυολόγημα

Ναι, η σάουνα βοηθά στην αποφυγή ιώσεων και κρυολογημάτων. Είτε το πιστεύεις, είτε όχι, μελέτη του Πανεπιστημίου της Βενετίας έδειξε πως όσοι έκαναν συχνά σάουνα, σε τακτική βάση αρρώσταιναν πιο σπάνια σε όσους δεν την προτιμούσαν.

Κι ενώ οι επιστήμονες κρατούν επιφυλάξεις, σημειώνοντας πως για να εξάγουμε ασφαλή συμπεράσματα χρειάζεται περαιτέρω μελέτη, συνάδελφοί τους από τη Γερμανία και τη Φινλανδία σε αντίστοιχες μελέτες επίσης κατέληξαν στο ίδιο συμπέρασμα. Η χρήση της σάουνας μειώνει την πιθανότητα κρυολογήματος.

Βοηθά στην ανακούφιση από τον πόνο

Η ανακούφιση από τον πόνο, είτε πρόκειται φια αρθρίτιδα, είτε μυϊκό πόνο είναι άλλος ένας λόγος για να δοκιμάσει κανείς τη σάουνα που ως γνωστόν βελτιώνει την κυκλοφορία και χαλαρώνει τους τένοντες και τους συνδέσμους. Επίσης, η υψηλή θερμοκρασία στη σάουνα απελευθερώνει τις ενδορφίνες κι έτσι έχεις ως αποτέλεσμα την απάλυνση του πόνου και την ανακούφιση.

Υγιής επιδερμίδα

Το δέρμα μας περνάει πολλά κάθε μέρα. Εφαρμόζουμε τόσα προϊόντα, εκτίθεται στον ήλιο και σε τοξίνες ενώ δεν του δείχνουμε πάντα τη δέουσα σημασία. Η σάουνα μπορεί πραγματικά να βοηθήσει στην αύξηση της ροής του αίματος στο δέρμα, το οποίο με τη σειρά του καθιστά πιο θρεπτικές τις ουσίες που υπάρχουν στους ιστούς μας. Βοηθά επίσης να καθαρίσει η επιδερμίδα, μέσω του ιδρώτα που αποβάλλει τα βακτήρια. Αυτό μπορεί να συμβάλει στη βελτίωση της εμφάνισης και της κατάστασης της επιδερμίδας μας.

Μας βοηθά να κοιμηθούμε καλά

Τι σχέση έχει η εφίδρωση που προκαλεί η σάουνα με τον ύπνο; Κι όμως, σύμφωνα με τον Δρ Joseph Mercola, γνωστό γκουρού της εναλλακτικής ιατρικής, η σάουνα βοηθά στην αύξηση της θερμοκρασίας του σώματος, που πέφτει με το που βγεις από αυτήν. Η πτώση της θερμοκρασίας διευκολύνει τον ύπνο και δείχνει στον οργανισμό πως ήρθε η ώρα να... κοιμηθεί.

Αποτοξινώνει

Η αποτοξίνωση είναι από τα πιο δημοφιλή οφέλη της σάουνας. Όταν μπαίνουμε μέσα στη σάουνα, οι τοξίνες αποβάλλονται μέσω του ιδρώτα, όπως επίσης και τα βαρέα μέταλλα και τα βακτήρια ενώ παράλληλα αυξάνεται η αποτοξινωτική ικανότητα της επιδερμίδας μας, τονώνοντας τους ιδρωτοποιούς αδένες.

Να θυμάσαι: η σάουνα δεν είναι για όλους

Εάν έχεις κάποιο πρόβλημα υγείας, φρόντισε να μιλήσεις με το γιατρό σου πριν να τη δοκιμάσεις. Οι ειδικοί πάντως επισημαίνουν πως όσοι παθαίνουν εύκολα αφυδάτωση ή έχουν χαμηλή αρτηριακή πίεση, μπορεί να ζαλιστούν ή και να λιποθυμήσουν σε μια καυτή σάουνα, ενώ δεν ενδείκνυται η κατανάλωση αλκοόλ πριν μπει κανείς σε αυτήν. Αντίθετα, η σάουνα κάνει σύμφωνα με το womenonly.gr, καλό σε όσους έχουν υπέρταση, επειδή ρίχνει την πίεση, όπως έχουν δείξει και προηγούμενες μελέτες.

 


 
< Προηγ.   Επόμ. >